Ehh vet inte vad jag ska ha för rubrik..

Tja!
Helgen har vart helt okej, i lördags på dagen ringde jag till Emma och väckte henne och tvingade henne att följa med mej o köpa julklappar, mycket trevligt o roligt! Vart dock "påtvingad" eller ska jag säga "totaldissad-övertalad" på en affär så jag fick punga ut 500 spänn mer än planerat men jag tror nog det är värt det ändå haha men ändå INTE okej haha! Jag ska passa mej för denna karl i framtiden haha!
På kvällen vart det till att göra julgodis med Monia och det var INTE okej, varför ska det alltid bli massa tjorv när jag ska testa mej på saker i köket... iallafall så slutade det med att vi fick koka knäcken i 3, ja TRE jävla timmar.. sen höll vi på dö av frustration så vi tog helvetet och hoppades det skulle stelna någorlunda ändå.. jag ska ALDRIG NÅNSIN koka knäck igen, det finns inte en chans!!

Idag har jag bara vart hemma o myst o röjt runt med Janne =P Har nyss storstädat klart lägenheten så nu ere finfint här, har dock fått ont i min kära röv av att böja mej ner så mycket... har typ börjat få ischias eller nåt helvete, efter jag låg i sängen igår när jag kom hem höll jag på dö när jag skulle gå till toan.. satan va ont de gjorde.. jag kunde inte gå janne fick hjälpa mej o jag skrek, skratta o bölade hahaha, skulle ha filmats!

Ne nu ere duschen som kallar sen Paranormal Activity! Kommer jag kunna sova inatt utan mardrömmar? Det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Minna

Stackars dig som har ont i rumpen. Paranormal va inte så jättebra, men hade sina läskiga stunder. Puss

2009-12-13 @ 21:16:49
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Mågnus

Pst, Paranormal var visst bra. Den var jätteläskig!

2009-12-14 @ 12:58:45
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0