Coolt!

Var ju som jag skrev igår och lyssnade på bebisens hjärta idag, va jättenervös att dom kanske inte skulle hitta det eller så men det gick hur bra som helst, min lilla krabat slog 152 slag i minuten o sparkades massor =D
Vilken jäkla häftig känsla man fick när man hörde dom små snabba hjärtslagen därinne. Lilla vän <3
Har inte riktigt förstått att det faktiskt ligger en liten bebis därinne, men nu har jag ju hört hjärtat och sparkarna så fattar jag äntligen att det är ju faktiskt nån därinne på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja o tänk den första sparken och ultraljudet! Du har ett par härliga månader framför dig! =)

2009-12-17 @ 19:53:50
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Monia

Lilla lilla bäsen! Så mycsigt och få lyssna =)

2009-12-17 @ 19:58:48
Postat av: Emma

Åh, vad underbart gumman! Tänk att du ska ha bäz=)

Massa kärlek min vän!

Puss

2009-12-19 @ 21:55:37
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0