Att vara dödsförkyld!

Jaa! Dödsförkyld är jag, jag snorar och fräser värre än nånsin! Men jag har jobbat hela helgen ändå, det enda jobbiga med det har väl vart att jag nyst som en gris ibland (mitt headset flög av en gång hahaha) plus att jag är skittäppt i näsan så jag har svårt att uttala vissa ord och snoret rinner så jag får sitta med en tuss i näsan för att kunna jobba som en normal människa, testade att ha två tussar så jag hade en i varje borre men då gick det verkliigen inte att uttala endel ord så jag la ner det.. fick sitta och byta borre lite då och då helt enkelt, mycket fräscht och trevligt!
 
Ja just det, jag glömde nämna att vi har 12,5 grader varmt i sovrummet och Akelius är cp och hjälper oss inte.. elementet e på full fräs och svinkallt är det, har vaknat ca 345 gånger inatt och trott att jag ska dö av köldskador!

Kommentarer
Postat av: Minna

Din stackare! Men jävlas man med min Katt, då jävlas man med hennes Minna. Jag bombar dom om du vill min kära =)

2009-12-21 @ 22:06:04
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha lite kul med headsetet! Inte alls coolt med sovrummet. Jag är hemma i Östersund nu!!!!

2009-12-23 @ 14:28:16
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0